пʼятниця, 28 березня 2014 р.

Рефлексія 9 -10 модуль

Сьогодні я працювала в парах, переглядала приклади учнівських робіт та інструменти їх оцінювання. Я ознайомилась з адаптацією навчального процесу до навчальних потреб різних учнів. Я зрозуміла, як організовувати роботу з учнями, що відстають та обдарованими учнями,внесла зміни до плану вивчення теми. Створила  своє портфоліо на вікі-сторінці. Мені це вдалося зробити без особливих зусиль.

Під час десятого модуля я створювала план впровадження теми, а також буклет з фасилітації. Труднощі виникли з буклетом, оскільки я не знала, що саме туди вписувати. Але я зібралася з думками і створила його. Також я доопрацювала план вивчення теми і план впровадження. Я дуже задоволена результатами, і тим, що це нарешті мій фінальний акорд!!!

1 коментар:

  1. Анно, дуже цікавий проет, а головне - актуальний!
    Треба впроваджувати!!

    ВідповістиВидалити